torsdag den 2. november 2017

Hold da op.......
Jeg læste noget af Bjarne Wahlgren forleden dag .Jeg var ved at brænde sammen da jeg havde læst 6-8 sider.
Nu har jeg set en video med ham på 21:31min. og jeg blev nød til at dele den i to da jeg skulle ud og spise. Men jeg spurte min kone om jeg ikke måtte smutte, da jeg skulle ind og se den færdig. En video transfer..................
Jeg er ikke sikker på at den gav så meget nyt, men jeg havde noget at hænge den op på.
Nemlig vores egen skole/ledelse omkring det at sende os på PD.
Jeg er HELT sikker på at de ikke har set den, eller også har de bare ikke fattet noget
.
ALLE som har noget med undervisningsplanlægning at gøre, vores egen eller længerer oppe af stigen, burde se den og tænke lidt over den og handle ud fra de ting der bliver sagt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Screencast-o-Matic bliver her demonstreret af Henning Romme Lund